Perjantaipojat etsii uusia pelaajia

Laji on futsal,kaukalofutis,futis, joukkueen kotipaikka on Turku ja pelattava sarja Kuntoliiga, Viking Line hotsal. Joukkueeseen kuuluu 56 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tarvitsemme lisää futaajia pieneen pelaajarinkiimme. Pelaamme kesällä Turussa Kuntoliigaa ja talvella futsalia Viking Line hotsal-sarjassa. Treenaamme kerran viikossa; kesäkaudella keskiviikkoisin ja talvikaudella perjantaisin salissa.

Joukkue on alkujaan ruotsinkielinen, nykyään pääkielenä suomi ja joukossamme on useita ulkomaalaistaustaisia, joten kielitaitosi parantuu varmasti ja toivottavasti myös futistaidot ; )

Tule mukaan treeneihimme ja jos viihdyt edellytämme jäsenmaksua, jolla kustannamme toimintaamme.

PS. Vielä haemme muutamaa pelaajaa 2012 Kuntoliigaan, maalivahti ja vikkelä puolustaja tarvittaisiin ainakin.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 12 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Perjantaipojat: kokoonpano